top-technologia

Obniżenie podwozia to kwestia charakteru pojazdu i kierowcy. Po przeprowadzeniu licznych testów z rozmaitymi wariantami wyposażenia nasi inżynierowie – specjaliści od testów – opracowali idealny wariant obniżenia podwozia. Zwracamy przy tym uwagę na aerodynamikę, zakres ruchu sprężyny, jakość jazdy, komfort, walory codziennej użyteczności, działanie w zakresie granicznym i optykę. Wynikiem są nasze trzy sposoby obniżania podwozia.

60/40
60 40Klinowa forma podwozia spowodowana jest obniżeniem o ok. 60mm osi przedniej i o ok. 40mm osi tylnej. Daje to niezwykle sportowy charakter i rasowy wygląd



30

30W tym przypadku odbywa się równomierne obniżenie obu osi o ok.30mm, taka wersja podkreśla sportowy wygląd i dynamikę pojazdu, bez koniczności rezygnowania z komfortu



30/50

30 50Zawieszenie z gwintowanymi amortyzatorami pozwala na zmienne i równomierne obniżenie podwozia o ok. 30-50mm. Możecie więc Państwo indywidualnie ustalić równowagę między stylem sportowym a komfortem.