top-aktualnosci

Podwójne zwycięstwo w ADAC GT Masters Finale z zawieszeniem BILSTEIN MDS.

 

Sezon 2015 w ADAC GT Masters zakończył się na torze Hockenheim dwoma pierwszymi miejscami zajętymi przez Audi R8 LMS Ultra, wyposażonymi w zawieszenie sportowe BILSTEIN MDS, prowadzonymi przez kierowców zespołów Yaco Racing und C. Abt Racing. W pierwszym dniu wyścigów, dwóch kierowców: Rahel Frey (Szwajcaria) i Philip Geipel (Niemcy) zrobiło doskonały show przekraczając linię mety jako zwycięzcy. Audi R8 LMS Ultra zespołu C. Abt Racing, również wyposażone w zawieszenie BILSTEIN i prowadzone przez Kelvina van der Linde (RPA) i Stefana Wackerbauera (Niemcy), skończyło na trzecim miejscu podium w sobotę. W niedzielę, zespołowi C. Abt Racing udało się odwrócić sytuację, gdy Jordan Lee Pepper (RPA) i Nicki Thiim (Dania) poprowadzili ich Audi R8 LMS Ultra do zwycięstwa. Jednakże ze sportowego punktu widzenia, sprawy mogły potoczyć się lepiej dla zespołu Callaway Competition (miejsca 5. i 9.). Światowa premiera nowego Callaway Corvette C7 GT3-R, wyposażonego również w zawieszenie BILSTEIN MDS wywołała spore poruszenie.

 

8. wyścig VLN nie mógł być bardziej ekscytujący, o czym przekonaliśmy się dosłownie na ostatnich metrach. Cztery okrążenia przed metą, samochody trzech czołowych zespołów dzieliło mniej niż dwie sekundy. Po emocjonującej konfrontacji, Dennis i Marc Busch (Niemcy), w wystawionym prywatnie Audi R8 LMS Ultra z zawieszeniem BILSTEIN MDS, mogli świętować swój drugi triumf w serii VLN. Poza tym, Porsche 911 GT3 Cup z zespołu Black Falcon TMD Friction z kierowcami Jürgenem Bleulem (Niemcy), Carstenem Knechtgesem (Niemcy) i Tobiasem Nellem (Szwajcaria) zgarnęli zwycięstwo w klasie H4. W bardzo silnie obsadzonej kategorii SP7 dwóch kierowców - Philipp Eng (Austria) i "Gerwin" (Holandia) - z zespołu Black Falcon TMD Friction zajęli doskonałe drugie miejsce w ich Porsche 911 GT3 Cup. W klasie V6 Aurel Schoeller (Niemcy), Daniel Schwerfeld (Niemcy) i Soren Spreng (Niemcy) dojechali Porsche 911 Carrera zespołu Black Falcon TMD Friction na 3. miejscu w klasyfikacji tej kategorii.

 

Także w ósmym wyścigu Opel Astra OPC Cup, w którym wszystkie samochody są wyposażone w amortyzatory BILSTEIN, Moritz Oestreich (Niemcy) i Robin Strycek (Niemcy) nie byli zagrożeni utratą prowadzenia i zajęli niekwestionowane pierwsze miejsce. Zwycięstwo w TMG GT86 Cup, w którym wszystkie samochody są również wyposażone w zawieszenia BILSTEIN, odnieśli ponownie Arne Hoffmeister (Niemcy) i Fabian Wrabetz (Niemcy) z zespołu Dörr Motorsport. BILSTEIN gratuluje wszystkim zespołom i kierowcom dobrym wynikom.

 

www.bilstein.de
www.facebook.com/bilstein.de

 

VLN SP9 Audi R8 LMS Ultra

 

GT Masters new Callaway Corvette

 

GT Masters race1 p1 Audi R8

 

GT Masters race2 p1 Audi R8

 

GT Masters race1 p3 Audi R8

 

VLN Cup1 p1 Team Schirmer Opel Astra

 

VLN SP9 p1 Audi R8 LMS Ultra

 

VLN SP7 p2 Porsche 911 Carrera Black Falcon

 

VLN V6 p3 Porsche 911 Carrera Black Falcon